Loading...

اخبار

دوشنبه 23 آذر 1394

اسامی عکاسان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات با پایان یافتن مهلت ارسال عکس ، نشست ارزیابی و داوری فایل عکس های رسیده به این دوره از مسابقه را برگزار کرد...
اسامی عکاسان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات با پایان یافتن مهلت ارسال عکس ، نشست ارزیابی و داوری فایل عکس های رسیده به این دوره از مسابقه را برگزار کرد .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات ، پس از برگزاری مراحل کدگذاری و امور مربوط به دبیرخانه فایل عکس های رسیده مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و در قالب دو سری مستقل مربوط به موضوع مسابقه و غیرمرتبط ها در اختیار گروه داوری قرار گرفت.
در این داوری که همزمان با غروب روز یکشنبه 22 آذرماه جاری در محل دبیرخانه این مسابقه واقع در شرکت پاکمن به عنوان برگزار کننده برپا شد ، ابتدا مهندس الهام محمدی مدیر اجرایی سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات توضیحاتی را در خصوص اهداف برگزاری با داوران درمیان گذاشت و رویکرد مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات را تمرکز نگاه ظریف عکاسان را به این شاخه از عکاسی معطوف دانست و یادآور شد : دعوت از عکاسان متخصص در عرصه صنایع تاسیسات در گروه داوری با هدف ارزیابی ، شناخت ، انتخاب و نمایش لحظاتی ناب از آمیختگی فن و هنر و صنعت در چهارچوب یک عکس به عنوان رسانه ای نافذ و گویا بوده و بس .

گروه داوری متشکل از سیدمصطفی حسینی ، علی رضا شکاری و امیر شمشیری پس از مرور فایل عکس ها ، تعداد 404 قطعه عکس را از 65 عکاس مناسب تشخیص دادند و در مراحل بعدی با بحث و بررسی دقیق و سنجش جوانب امر توانستند تعداد 30 قطعه عکس از 21 عکاس را شایسته حضور در مرحله نهایی و نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات بدانند .

 

اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات بی هیچ گونه ترتیبی در اعلام به این شکل معرفی می شوند : محمد آزادی احمدآبادی ، نیما ابوالقاسمی ، سیدحمید هاشمی ، مهسا مرادی راد ، صادق ذباح ، عرفان سامان فر ، محمد مرادی راد ، مهدی شهرابی ، امین برنجکار ، رامین الهی ، حامد نیستانی ، هادی دهقانپور، حمید سالاری، علی بهرامی نژاد، حمیدرضا نوروزی، ابراهیم باقرلو ، حامد فخاران ، عبدالرضا جمشیدی ، مجتبی محسنی ، مهرناز محمدی ، علی رضا شهنازی .

بنابر اعلام دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات تمامی عکاسان نامبرده برای شرکت در همایش تکنولوژی بخار در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان در بعداز ظهر روز پنجشنبه 26 آذرماه جاری دعوت شده و در بخشی از این همایش عکاسان برگزیده و حائز رتبه نخست تا سوم و همچنین تقدیر شده ، معرفی و جوایز ایشان تقدیم حضورشان خواهد شد .
در این همایش مهندس قربانعلی میرزازاده مدیرعامل شرکت پاکمن ، مهندس بیدآبادی مدیر کارخانه ، مهندس الهام محمدی دبیر همایش و یکی از عکاسان نماینده هیات داوران حضور خواهند داشت .

عمومی
© ebrahim bagherloo. All rights reserved for images appearing on this website