Loading...

اخبار

يكشنبه 05 دی 1395

نمایشگاه عکس « انتهای زمین » به خراسان رسید

منتخب مجموعه آثار نمایشگاه عکس « انتهای زمین » در طی سفر شهر به شهر و تازه ترین مقصد ارایه به استان خراسان رضوی رسید و در نگارخانه امیرشاهی شهر سبزوار به نمایش درخواهد آمد.
نمایشگاه عکس « انتهای زمین » به خراسان رسید

منتخب مجموعه آثار نمایشگاه عکس « انتهای زمین » در طی سفر شهر به شهر و تازه ترین مقصد ارایه به استان خراسان رضوی رسید و در نگارخانه امیرشاهی شهر سبزوار به نمایش درخواهد آمد.
مجموعه عکس های نمایشگاه « انتهای زمین » در قالب 40 قطعه عکس منتخب از مجموعه 110 قطعه ای در اندازه 50 در 70 سانتیمتر با همکاری انجمن عکاسان رشت در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء شهر رشت به نمایش درمی آید.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس « انتهای زمین » چندی پیش آغاز جریان نمایش خود را از  محل خانه ی هنرمندان ایران در تهران آغاز کرد و در اندک فاصله ای از زمان نمایشگاه، کتاب آن نیز به چاپ رسید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این شرح است: مریم اسدی، محمدرضا  خرازی، مهری راست قدم، سهیلا خانمیرزایی، ابراهیم باقرلو، سمانه میلانلو، ماهرخ شش بلوکی، فاطمه میرالی، سجاد هاشمی، جواد میرزاپور ، عرفان علی پور، روح الله سنجرانی ، زهره حسینی جم، منوچهر صرامی، فاطمه حجازی ، محمدرضا رحیمی، مریم خداوردی ، معصومه حضرتی، نسرین رستمی، ندا رهگذر، فرزانه بی آزاران ، سعید مقدم، حمیده فنایی، صبوره منتظرین، فاطمه افشار، معصومه اصغری، سارا فیروزی، اعظم حشمتی، محمدرضا زارع، حسین عصاری آرانی، محسن سلیمی، میترا محمدی، سیدایمان میری، زهرا نیاورانی، طیبه خداوردی، مهدیه زینی اسکویی، مجتبی محسنی، سپیده سیرانی، محمدرضا خرازی، مجید وفایی .

 

مهدی سروری دبیر نمایشگاه عکس « انتهای زمین » با اعلام رضایت از نمایش شهر به شهر آثار اظهار داشت: تولید و نمایش یک مجموعه عکس بیش از نمایش در مقطعی از زمان ارزشمند است و مجموعه عکس های کویر عکاسان پایگاه عکس چیلیک با هدف ایجاد ارتباط با دیگر عکاسان و مورد نقد و بررسی قرار گرفتن از منظر دیگر عکاسان عازم شهر به شهر ایران شده است.
سروری موضوع کویر را از دیدگاه عکاسی موضوعی مناسب برای معرفی اقلیم ایران دانست و افزود: بیان صادقانه نقاط ضعف ، بررسی ، رد و یا پذیرش شجاعانه این نکات به طور قطع هدف نقد را یک گام به پیش می برد و عکاسان #انتهای_زمین ضمن تلاش در معرفی منطقه کویر مرنجاب و حفظ ارزش های ناب طبیعت آن ، سعی در دریافت دیدگاه منتقدانه مخاطب کشوری دارند.
در حاشیه‌ی این نمایشگاه، نشست عکاسی با حضور محمد زرقی برگزار و نقد و بررسی نمایشگاه عکس انتهای زمین انجام خواهد شد.

لازم به یادآوری است نمایشگاه عکس « انتهای زمین » تاکنون علاوه بر نمایش در سازمان صداوسیما، از شهرهایی چون: تهران، شیراز، کاشان، قزوین، آران وبیدگل، اراک ، ساری، بوشهر و رشت عبور کرده است و در مسیر آینده خود عازم استان ها و شهرهایی دیگر خواهد بود.
مجموعه منتخب نمایشگاه عکس « انتهای زمین » ساعت 17 روز یکشنبه پنجم دی ماه جاری با حضور عکاسان و مدیران فرهنگی گشایش می یابد و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
سایر علاقه مندان هم می توانند تا پایان روز چهارشنبه 15 ماه همه روزه از ساعت 10 تا 12 و 17 تا 20 از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه امیرشاهی در استان خراسان رضوی، شهر سبزوار، میدان لاله، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

عمومی #انتهای_زمین 
© ebrahim bagherloo. All rights reserved for images appearing on this website